Tutaj powinien być opis

LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI – WRZESIEŃ

W naszej szkole, dzięki udziałowi w programie „Laboratoria Przyszłości” pojawiło się wiele ciekawych pomocy i sprzętów, które służą do wspomagania procesu nauczania i uczenia się, uatrakcyjniają zajęcia, angażują i motywują uczniów do poszerzania wiedzy i rozwijania zainteresowań, a także integrują zespoły uczniowskie podczas wspólnych aktywności.

We wrześniu mieliśmy okazje przetestować już niektóre z nich.

1. Podczas zajęć świetlicowych uczniowie klasy V pod opieką p. J. Kopeć wykorzystali nowy opiekacz i przygotowali samodzielnie smakowite tosty.

2. Uczniowie klasy VIII, pod opieką p. M. Urbańskiej wykorzystali mobilną tablicę suchościeralną do przygotowania pokazu o państwie czeskim podczas Europejskiego Dnia Języków Obcych.

3. Podczas zajęć rozwijających prowadzonych przez p. I. Zięciowską uczniowie klasy III, wykorzystując zakupiony sprzęt kuchenny oraz kuchenne fartuszki, przygotowali smaczne i zdrowe sałatki owocowe.

4. Na lekcjach przyrody w klasie IV uczniowie pod opieką p. J. Kopeć prowadzili obserwacje mikroskopowe, wykorzystując do tego  sprzęt oraz preparaty zakupione w ramach programu..

5. Na zajęciach świetlicowych klasa V pod opieką p. J. Kopeć samodzielnie przygotowała pyszne naleśniki, wykorzystując zakupiony sprzęt kuchenny i fartuszki.

6. Codziennej pracy uczniów w sali komputerowej towarzyszyły dwie mniejsze tablice suchościeralne, które służyły m.in. do prezentowania przez uczniów swoich przykładów zastosowania imiesłowów przysłówkowych (k. 7 pod opieką p. N. Augustyn) i zastosowania komputerów w życiu codziennym człowieka (kl. 7 pod opieką p. A. Pater). Ponadto podczas zajęć informatyki w klasie VIII nauczyciel wykorzystując tablice mógł wyjaśnić takie pojęcia jak „suma”, „średnia” „funkcja”, czy „adresowanie względne i bezwzględne” w arkuszu kalkulacyjnym.